Válasszunk színpadot!
A képernyő jobb alsó sarkához közel található Háttér kiválasztása gombra kattintva több lehetőség közül választhatunk.
A program háttérképét színpadnak is szoktuk nevezni.
A kész hátterek téma szerint csoportosítva is megjeleníthetők.
Ha az egyik képre rákattintunk, akkor megjelenik programunkban háttérképként.
2. Minden új háttérhez keress hozzá illő szereplőt vagy szereplőket!
A scratch.mit.edu címen éred el a programot.
A program háttérképét színpadnak is szoktuk nevezni.
1. Feltölthetjük háttér képét a saját számítógépünkről. |
![]() |
2. Kérhetünk egy véletlenszerűen kiválasztott hátteret. |
![]() |
3. Megrajzolhatjuk saját hátterünket. |
![]() |
4. Választhatunk nagyon sok kész háttér közül. |
![]() |
A kész hátterek téma szerint csoportosítva is megjeleníthetők.
![](img/oldalak/Digitalis_kultura_34_/Robotika_alapjai/Blokkprogramozas__Scratch_alapjai/A_szinpad_kivalasztasa/A_szinpad_kivalasztasa_5.png)
Ha az egyik képre rákattintunk, akkor megjelenik programunkban háttérképként.
![](img/oldalak/Digitalis_kultura_34_/Robotika_alapjai/Blokkprogramozas__Scratch_alapjai/A_szinpad_kivalasztasa/A_szinpad_kivalasztasa_6.png)
Feladat
1. Válassz ki egymás után néhány neked tetsző hátteret!2. Minden új háttérhez keress hozzá illő szereplőt vagy szereplőket!
A scratch.mit.edu címen éred el a programot.
Szerző: Gál Tamás
Közzétéve: 2023-01-07 09:04:26