![](img/oldalak/Digitalis_kultura_34_/Robotika_alapjai/Mindennapi_algoritmusaink/nyilak.png)
Mindennapi algoritmusaink
Egy algoritmus készítésekor olyan tevékenységeket rendezünk sorba, amelyek megvalósításával elérhetjük célunkat.
![](img/oldalak/Digitalis_kultura_34_/Robotika_alapjai/lovag_120.png)
Algoritmus játékok - Irányok
A helyes algoritmusok kiválasztása játékos formában. Az algoritmikus gondolkodás fejlesztése.
![](img/oldalak/Digitalis_kultura_34_/Robotika_alapjai/katica_120.png)
Algoritmus játékok - Fordulunk
A helyes algoritmusok kiválasztása játékos formában. Az algoritmikus gondolkodás fejlesztése.
![](img/oldalak/Digitalis_kultura_34_/Robotika_alapjai/eger_j.png)
Algoritmus játékok - Kódolunk
A helyes algoritmusok kiválasztása játékos formában. Az algoritmikus gondolkodás fejlesztése.
![](img/oldalak/Digitalis_kultura_34_/Robotika_alapjai/Blokkprogramozas__Scratch_alapjai/scratch.png)
Blokkprogramozás - Scratch alapjai
Blokkprogramozás online környezetben. Alapok.
![](img/oldalak/Digitalis_kultura_34_/Robotika_alapjai/Blokkprogramozas__Elso_programunk/szereplo.png)
Blokkprogramozás - Első programunk
Bejárjuk a színpadot. Közben szereplőnket megtanítjuk járni.
![](img/oldalak/Digitalis_kultura_34_/Robotika_alapjai/Mozgas_tablazatban/tbl_u.png)
Mozgás táblázatban
Egy táblázat celláin lépkedve vezetjük játékosunkat a kulcshoz.